De ComputerNerd - Reisverslag uit Paris 18 Buttes-Montmartre, Frankrijk van Floortje IJssel de Schepper - WaarBenJij.nu De ComputerNerd - Reisverslag uit Paris 18 Buttes-Montmartre, Frankrijk van Floortje IJssel de Schepper - WaarBenJij.nu

De ComputerNerd

Door: Flow

Blijf op de hoogte en volg Floortje

19 Augustus 2015 | Frankrijk, Paris 18 Buttes-Montmartre

De voorbereidingen gaan in volle start, met nog 3 dagen te gaan voor ik het vliegtuig in ga stappen en eens ergens anders voor een halfjaar lang mijn leven op wil bouwen, moet er nog het een en ander gebeuren. Een kleine bucketlist van dingen die ik in Nederland nog wil gaan doen.
*Familie zien
*Vrienden zien
*Brood eten
Eigenlijk alles wat ik in Nederland zo ga missen.

Het verschil tussen een Bucketlist en een To Do list is natuurlijk dat je de dingen van een Bucketlist nog heel graag wil doen en meestal de dingen die je altijd al hebt willen doen, omdat er een kans bij is van niet overleven, daarom doe je het meestal voordat je zal sterven of in je studententijd als je denkt dat je toch nergens dood van gaat.
En een To Do list is wat je echt nog moet doen!
Nu staat er op mijn To Do list het kopen van de nodige zakjes en pilletjes waar je niet veel gelukkiger van wordt en waarvan je hoopt dat je het niet nodig zal hebben. Zoals imodium tegen de diarree en ORS zakjes voor als je dreigt uit te drogen.
Maar ook op het TO DO lijstje staat een blog aanmaken voor in Thailand zodat het thuisfront (mochten zij het willen) mij kan volgen.
Nu heb ik gelukkig nog een account van toen ik naar Parijs ging, maar heb ik wel de enige lasten van mijn computer skills. Want mijn locatie staat nog steeds op Parijs. en is ook mijn gebruikersnaam nog steeds Parisfleur. Jammer Jammer, graag had ik hem veranderd in FLO of Sunshine zoals mijn nieuwe supervisor me graag wil noemen.
Maar goed, als ik me hier al druk om kan maken zo vlak voordat ik wegga, kan ik maar een ding zeggen. Ik heb alles wel weer redelijk goed gepland en heb het allemaal wel af. Klaar om mijn Bucketlist verder af te werken. Dus ik smeer nog een broodje en ben klaar om te gaan.

Toedels


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floortje

Floortje naar het einde van de Wereld. En ze is nu in Zuid Afrika.

Actief sinds 28 Aug. 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 31620

Voorgaande reizen:

20 November 2016 - 10 Februari 2017

This is Africa

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Internship Thailand

29 Augustus 2013 - 15 Januari 2014

Parijs

28 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: