Avontuur - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Floortje IJssel de Schepper - WaarBenJij.nu Avontuur - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Floortje IJssel de Schepper - WaarBenJij.nu

Avontuur

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg Floortje

01 November 2015 | Thailand, Phuket

Nou even een uitleg via de app en gaan! Eigenlijk vind ik dat wel lekker hoor. Eens niet als t domme blondje gezien worden en alles zelf af mogen handelen. En dat kan ik ook.
Een beetje zenuwachtig was ik wel. Daar stond ik dan met m'n mapje te wachten totdat de limo met daarin de VIP gast aan zou komen. Natuurlijk had ik al even z'n profiel bekeken. Ongeveer een jaar ouder dan m'n moeder. Terug komende gast. En de directeur van MVCI. (Marriott's Vacation Club en de I staat voor ... Ik denk international, maar voor het zelfde geld is het iets heel anders (is het trouwens geldt met dt, is het dan een werkwoord, of is het geld als het zelfstandig naamwoord doekoe))
Wat voor gedachte maak je daar bij.
1: "respect voor ouderen" wat de marokaantjes vroeger altijd zeiden, maar waar ik toch wel wat van heb opgestoken.
2: hij heeft vergelijkingsmateriaal met voorgaande jaren. Iets dat altijd vervelend is voor een nieuwkomertje zoals ik.
3: het is vast een arrogante lul met veel te veel geld, want hij is de directeur van MVCI.

Eigenlijk was niks ervan waar. Behalve dat "respect voor ouderen" dan. Hij was geïnteresseerd in mij en we hadden een goed gesprek. Hij was moe na een nacht over te hebben geslagen en het kopen van een hotel.
Hij vertelde het alsof het een "twee vingers in de neus" verhaal was, maar ik kan me best voorstellen dat echt alles in het leven went. Als je zo'n deal al 10 keer hebt gesloten, nou dan weet je het ook wel weer.
Nou goed, hele check in ging prima. Dus ik kom terug in m'n kantoor en maak naar m'n collega al een beweging alsof ik een punt gescoord heb. Hij wijst naar mijn arm waarin ik mijn map heb zitten. Ik begin in het Nederlands te schelden met m'n ogen gesloten en mijn hoofd naar het plafond gedraaid. "Kut kut kut kut"
Vergeten de hotel map te geven.
Ik stuurde hem een brief.
"Beste meneer Rance,
Eerlijk gezegd was ik in het begin best zenuwachtig u te ontmoeten. Maar u bent geen persoon om zenuwachtig voor te zijn. Ik was zo blij dat de hele check in goed en geleidelijk ging. Maar toen ik eenmaal terug in mijn kantoor kwam zag ik dat ik was vergeten de hotelmap aan u te geven. Laten we zeggen dat het door de zenuwen kwam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floortje

Floortje naar het einde van de Wereld. En ze is nu in Zuid Afrika.

Actief sinds 28 Aug. 2013
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 31505

Voorgaande reizen:

20 November 2016 - 10 Februari 2017

This is Africa

19 Augustus 2015 - 03 Februari 2016

Internship Thailand

29 Augustus 2013 - 15 Januari 2014

Parijs

28 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: